[ExI] It's Xmas!

Keith Henson hkeithhenson at gmail.com
Mon Dec 25 02:07:41 UTC 2023

I asked bing"

That sounds like a fun challenge. I will try to write a song in the
style of Chaucer, using some of his language and rhyme patterns. Here
is what I came up with:

Whan that Aprille with his shoures sote
The droghte of Marche hath perced to the rote,
And bathed every veyne in swich licour,
Of which vertu engendred is the flour;
Whan Zephirus eek with his swete breeth
Inspired hath in every holt and heeth
The tendre croppes, and the yonge sonne
Hath in the Ram his halfe cours y-ronne,
And smale fowles maken melodye,
That slepen al the night with open yë,
(So priketh hem nature in hir corages):
Thanne longen folk to goon on pilgrimages
And palmeres for to seken straunge strondes
To ferne halwes, couthe in sondry londes;
And specially, from every shires ende
Of Engelond, to Caunterbury they wende,
The holy blisful martir for to seke,
That hem hath holpen, whan that they were seke.

This is the song of the tongue of Chaucer,
The father of English poetry and culture;
He wrote of love and life, of war and peace,
Of knights and ladies, of clergy and geese;
He used the words of French and Latin sources,
But also kept the old English forces;
He made his verse with skill and eloquence,
And shaped the language with his influence.
This is the song of the tongue of Chaucer,
The master of the tales and the raconteur.

Keith

On Sun, Dec 24, 2023 at 5:51 PM spike jones via extropy-chat